14 March 2008

Heritage



I stayed at the Heritage Station Hotel, which is adjacent to the Kuala Lumpur Railway Station. Every senery in the hotel was perfect for a picture.




Restaurant and pub. The hotel was built during the colonial period.



The closet in the room had such an unusual shape of decoration that I couldn't help sketching it.

2 comments:

  1. おかえりなさい。
    KLのHeritage Station Hotelには昨年12月に泊まりましたヨ。あのエレベーター、感動モンですよね♪

    ReplyDelete
  2. うにさん、
    昨年12月とはかなり最近ですね!
    あの原始的なつくりのエレベーターにはわたしも感動しました! 思わず何度も扉を開け閉めしてしまいました。

    ReplyDelete